Skip to content

Customer Service Advisor

Nederland, Flevoland, AlmereCustomer Service

Functieomschrijving

Heb jij passie voor klantcontact? Krijg je energie van het beantwoorden, uitpluizen en oplossen van vragen en ga je voor een optimale klanttevredenheid? Lees dan snel verder!


Over de functie van Customer Service Advisor

Als Customer Service Advisor sta jij onze klanten te woord; je geeft advies, lost problemen op en doet er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Dit doe je door zowel de telefonische als schriftelijke vragen van de klant te beantwoorden. Je bent alert op wat er speelt en signaleert waar onze klanten blij of juist niet blij van worden. Je rapporteert aan de Customer Service Manager Nederland.


Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Het afhandelen van klantcontacten via de daarvoor ingerichte kanalen (bijvoorbeeld telefonie, e-mail & chat);
  • Het zorgdragen voor een positieve klantbeleving;
  • uitzoeken van vragen over orders, prijzen, leveringen, facturen, retouren, e.d.;
  • Intern doen van navraag en/of doorspelen van complexere vragen;
  • Bewaken afhandeling van doorgespeelde vragen/klachten;
  • Zorgen voor logistieke en administratieve afhandelingen in het systeem;
  • Het herkennen van verkoopsignalen en hierop actie op ondernemen;
  • Signaleren van mogelijkheden ter verbetering van de werkwijzen en klanttevredenheid.

Vereisten

Wij zoeken jou voor deze functie als je beschikt over:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring als Customer Advisor of ervaring in andere dienstverlenende functies;
  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands in woord en geschrift;
  • Computervaardigheden. Je kunt gelijktijdig een gesprek voeren, informatie opzoeken en verwerken in de daarvoor bestemde systemen;
  • Organisatie sensitiviteit, oog voor detail en een pro-actieve werkhouding.


Daarnaast ben je:

  • Leergierig. Je bent in staat nieuwe informatie vlot op te nemen en te kunnen toepassen;
  • Stressbestendig en georganiseerd;
  • beschikbaar voor 24-40 uur.


Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een enthousiaste werkomgeving waar veel ruimte is om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime werkweek;
  • De kans om je ook op gezondheidsvlak verder te ontwikkelen middels ons bedrijfsfitnessplan;
  • Een goede pensioenregeling en een collectieve zorgverzekering.


Over Staples Benelux

Staples Benelux is één van de grootste spelers op het gebied van kantoorbenodigdheden en zakelijke oplossingen voor bedrijven in de Benelux, van zelfstandige ondernemers en start-ups tot grote ondernemingen. Het gaat hier niet alleen om kantoor artikelen en benodigdheden maar het is veel breder zoals technologie, food & breakroom, hobby-art & school, persoonlijke bescherming & verzorging, handy tools, gifts en nog veel meer.


Door onze vooruitstrevende aanpak op onder andere het gebied van digitale marketing en geavanceerde e-commerce mogelijkheden zorgen we voor een optimale klantervaring. Daarnaast maakt het geïntegreerde productassortiment ons de eerste keuze voor uiteenlopende zakelijke behoeften. Of het nu gaat om eersteklas kantooruitrusting of aangepaste logistieke oplossingen, we slagen er telkens weer in uitzonderlijke resultaten te leveren.


Het hoofdkantoor van Staples Benelux is gevestigd in Almere, en dat is ook de standplaats voor deze functie. 


Wil je verder groeien? Ook dat kan bij Staples! Doordat wij een groeiende onderneming zijn met vooruitstrevende ambities vinden wij de ontwikkeling van onze werknemers minstens zo belangrijk. Jij bepaalt daarin je eigen succes!


Enthousiast en wil je reageren (solliciteren)?

We zien jouw motivatie en CV graag tegemoet. 

Voor vragen betreffende de functie, neem je contact op met Tatjana Velthuizen. Tel: 0621428567.

Staples Benelux